COPACKING FMCG

– proces pakowania i przepakowywania produktów zamkniętych do opakowań finalnych – jednostkowych i zbiorczych.

Celofanowanie kopertowe

Celofanowanie kopertowe polega na zapakowaniu produktu w ściśle przylegającą do niego folię i zamknięciu na bokach w formie koperty.

Foliowanie

Foliowanie opakowań znacząco zwiększa ich odporność na zabrudzenie, czy zawilgocenie. Foliujemy produkty również w celu tworzenia zestawów promocyjnych lub zbiorczych zgrzewek.

Konfekcjonowanie

Konfekcjonowanie, czyli łączenie różnych produktów w zestawy do wysyłki bądź sprzedaży detalicznej. Usługi konfekcjonowania produktów pozwalają na: sortowanie, zestawianie, łączenie, pakowanie i oznaczanie towarów zgodnie z wymogami klienta.

Przepakowywanie

Przepakowywanie to zmiana aktualnego opakowania na nowe. Może wiązać się z wymianą zniszczonego bądź też nieaktualnego opakowania na nowe. Do zmiany dochodzi wskutek niewłaściwych opisów, błędnych informacji na etykiecie, czy też wprowadzeniem lub zakończeniem akcji promocyjnej na dany artykuł.

Etykietowanie

Etykietowanie służy przedstawieniu konsumentom informacji na temat danego produktu, jego zawartości, składu, a często także o trwającej promocji. Etykietujemy również produkty eksportowe i importowane.

Banderolowanie

Banderolowanie to łączenie pojedynczych produktów lub ich większej ilości w celu tworzenia pakietów promocyjnych, funkcjonalnych kompletów lub dowolnych zestawów artykułów według indywidualnych wymagań naszych klientów.

Towarowanie standów

Sprzedaż promocyjna w handlu samoobsługowym w systemie IN&OUT zakłada okresowe umieszczenie w hali sprzedażowej dodatkowych miejsc prezentacji towarów, tzw. standów.